perjantai 28. heinäkuuta 2017

OLENKO AINOA? #3


Moikka! Tänään ajattelin yli vuoden jälkeen tehdä uuden osan olenko ainoa -postaussarjaan. Nämä postaukset olivat suosittuja blogeissa pari vuotta sitten, mutta nyt en ole nähnyt näitä enää pitkään aikaan. Selailin vanhoja postauksiani ja ajattelin tehdä uuden osan, koska mun mielestä tämä on kiva postausidea. Onko teillä näitä samoja juttuja kuin mulla?
kukkia 2Olenko ainoa, joka...

- ei ole koskaan katsonut Titanic -elokuvaa?
- maksaa lähes aina käteisellä, eikä oikeastaan koskaan käytä korttia?
- ei tykkää lukea kirjoja päivällä, vaan lukee niitä aina ennen nukkumaanmenoa?
- ei ole koskaan ollut festareilla tai konserteissa?
- pelkää sitä, että ihmiset näkevät mitä tekee koneella tai puhelimella, vaikkei se olisikaan mitään salaista?
- on pihi, eikä malttaisi ostaa oikeastaan mitään - ainakaan omalla rahalla?
kukkia- ei ole koskaan ollut häissä tai hautajaisissa?
- ei voi koskaan olla tekemättä mitään, vaan pitää vähintään selata puhelinta?
- välttää joissain asioissa oman mielipiteen sanomista, koska haluaa välttää riitoja?
- ei tykkää lukea suosittuja blogeja, jotka ovatkin juuri niitä monen ihmisen lempiblogeja?
- on yleensä ajoissa laittautunut, mutta kun pitäisi lähteä jonnekin, jää vielä tekemään jotain ihan muuta?
- ei osaa päättää pieniä asioitakaan, esimerkiksi mitä juotavaa ostaa kaupasta?

18 kommenttia:

  1. Mulla on sama etten oikeesti pysty olla tekemättä mitään vaan oon mielummin sillä kännykällä jos muutakaan tekemistä keksi :D Enkä mäkään tykkää niitä suosittuja blogeja kauheesti lueskella. Mut tää oli aika hyvä idea ja hyvin toteutettu!

    Http://mmarmoritaivas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Haha, kiva kuulla :-)

      Poista
  2. Tosi kiva postaus! Voin niin samaistua tohon koneella olemiseen tai puhelimen selailuun! En tiiä mikä siinä on mut jos esim. jos oon koneella ja poikaystävä on selän takana, katsoo vaikka telkkaria niin mun on tosi vaikee kirjottaa mitään. Oli se sitten postaus blogiin, toiseen blogiin kommentin heittäminen tai vaikka tumblr:n selailu. Ei siitä tekemisestä vain tule mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niinpä, oon samaa mieltä

      Poista
  3. Ainakin tohon oman mielipiteensä jättämättä sanomiseen voin samaistua. Tykkään kyllä keskustella asioista, mutta joskus ei vaan jaksa kun tietää että riita siitä kuitenkin vaan syntyy :D Sillon vaan ei sano juuta eikä jaata ja kattoo mihi tilanne etenee, haha!

    https://laura-linnea.blogspot.se/

    VastaaPoista
  4. Tää oli ihan sairaan kivasti totetettu postaus! Tällaisia on ihan superkiva lukea :) Yhdyn kanssa tuohon, että mua ei juurikaan kiinnosta lukea näitä tosi suosittuja blogeja, vaan tykkään enemminkin lukea tällaisia pienempiä blogeja :) Pakko jäädäkin seuraamaan sua!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon!! Kiva kuulla, että löytyi jotain samaa :-)

      Poista
  5. Haha, oon just istumassa autossa menossa mun enon häihin :D

    http://immaybedrunk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Oli pari samaa asiaa, mielenkiintoinen postaus!♥

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Hauska postaus! :) Voin samaistua tuohon kännykällä ja koneella olemiseen :D Jos oon esimerkiks keittiön pöydällä koneen kans ja joku tulee keittiöön, mun on pakko siirtyä johonkin toiseen huoneeseen, tein mä sillä koneella sit ihan mitä tahansa :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla, että sulla on sama :D

      Poista
  8. En myöskääm ole koskaan ollut festareilla tai konsertissa. Jään myös aina tekemään kaikenlaista turhaa, kun pitäis lähteä, vaikka valmis olisin ollut jo kauan sitten. Yleensä syypää mun myöhästymisiin on nypläystyyny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että löytyi samoja!

      Poista
  9. Täähän oli hauska postaus! Itse samaistun muutamaan kohtaan. Oon tosi huono tekemään päätöksiä, en koskaan tahdo kenenkään näkevän mitä teen koneella tai kännykällä ja rahan käytön suhteen oon aika pihi käyttämään omaa rahaani ihan perus juttuihin, vaikka toisinaan saatankin säästää ja räväyttää jollain luksus-ostoksella.

    Bongasin sun blogin wa-ryhmästä. Tää on tosi ihanan oloinen ja jään mielelläni seurailemaan :)

    Sara V

    VastaaPoista